nessiie

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

Åker snart :D

Av Nellie Gustavsson - 4 november 2010 10:03

Ska till halmstad badhus today :D åker så fort pappa kommer hem från jobbet.

Vaknade vid nio tiden. i stallet hade dom släppt ihop ninni, beacon sun och indra, och FATTA vad dom var galna! agneta stod där borta, och då sa hon att beacon sun inte var så snäll mot ninni.. Så sen blev han helt CRAZY!!! ;O

han bara jagade ninni i full fart genom hela hagen! Stackars ninni.. :(

vad ska alla göra i helgen då? Själv ska man bara va i stallet och rida. :D <3 Kul tycker jag!.  Vet inte om det blir ridlektion till helgen. tror det blir det på söndag. Vi tio tro jag det var. :) hoppning §   Måste dra ska fixa mej lite innan vi åker . Bild kmr.


puss, nessie <3 ;* 

 

  

 
 
Ingen bild

clara.

4 november 2010 10:40

fin blogg ;)

 
Ingen bild

' nellie

4 november 2010 10:54

Thanks du me

 
Alida

Alida

5 november 2010 20:20

Fin blogg:)
Kolla min me;)

http://alidaturkovic.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

' nellie

5 november 2010 20:56

Tack

 
Ingen bild

moLamoii

6 november 2010 14:59

kommer kläderna från klädhörnan? :o

 
Ingen bild

'nellie

7 november 2010 20:30

nej från kappahl.. jag säger alltid klädhörnan.! jag är trög i huvvet du vet ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie Gustavsson - 28 december 2010 12:00

god morgon :) gick upp för en timme sen ca, trött som fan. :/ får se vad jag hittar på idag, har verkligen lust att sova över med tjejerna<3;* men det får vänta till, '' nästa år '' xd ;D chattar med lanna nu :) jag ska ta hennes toblerone...

Av Nellie Gustavsson - 27 december 2010 22:45

bloggar lite snabbt nu :) ska snart borsta tänderna och läsa lite i think. ;p åkte t stalledt vid halv 11 med moa, red runt ängarna. vi såg 2 älgar på vägen!!!! de var skitläskigt! :s men pallar inte berätta nu ;D sen var jag bara hemma.. :) ...

Av Nellie Gustavsson - 26 december 2010 19:31


tänkte blogga lite innan vi hyr en film :) kan typ hyra från tv:n nu för vi har skaffat ngn telia grejjs . ;p vet inte vad det blir för ngt , jag vill se i taket lyser stjärnorna men det vill väl inte pappa & Alfred.. :( ska nog kolla på den me...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 15:05

tjena, ska t stallet med moa om en kvart :) vi rider nog lite tro jag.. ganska soft dag idag, hade lektioner på fm, sen gympa, på em körde vi ngn lek trååk, och kollade på film :D hinner inte blogga så mkt , ska dra snart, ska plocka ihop l...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 07:58

jag hatar vår data..internet slutade funka, så har varit inne osånt på mobben.. :( därför har jag inte bloggat. det blir mer bloggning nu i promise. :) är inne lite på fb och bloggplatsen, ska sticka t moa now so byebye<3;*   pussss nellie&l...

Ovido - Quiz & Flashcards