nessiie

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Nellie Gustavsson - 7 november 2010 20:50

jag kan slå vad om att jag är tröttast av er som läser detta! Jag har sovit länge hela lovet oså, sen får jag gå upp halv åtta och ha stalljouren lördag-söndag!! x( 

Men stalljouren är kul, man gör ju det för hästarna, ;)

ahapp, var nyss och gav hästarna kvällshö nu då, gick väl bra, fick fylla på vatten till damilo, wio och tora. dom var väldigt törstiga enligt mej ;) men sen kom jag hem, duschade, och satte mej here. :)

Imon.. är det SKOLA! x(  NOOOOO ..  :'( i want looov... men men, måste ju gå i lilla skolan och lära sej saker av eva-britten xD Tänk om hon läser min blogg..

haha men nu tjatar mamma och det betyder att jag måste gåå :(  ha det<3


puss, nessiie


p.s ingen bild för datan hackade.. :S

Ovido - Quiz & Flashcards