nessiie

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Glögg och Bonde söker Fru!

Av Nellie Gustavsson - 24 november 2010 20:45

Sitter och kollar på bonde söker fru med lite glögg! I love glögg! :D

haha men iaf,, har inte bloggat på ett tag jag vet. men bloggar lite längre nu då.

skolan gick iaf snabbt. var inte med på gympan igår, hade ( och har fortfarande )

sketaont i halsen! x( ska göra mitt bästa imon iallafall, :)

btw, vi ska spela två matcher imon! :D bandy och fotboll!

först har vi fotboll på skoltid, ska va där nere vid halv ett. 

bandymatch mot värnamo på em. samling halv sex. vi kmr äga ut dom!!! :d 

Ett lycka till skulle va kul ! :D

kom också på att den inte är välkommen åter idag.. :'( mitt favvoprogram! ;'(

men nu kan jag iaf lägga mej ganska tidigt så jag orkar upp imon. ;p

var på klacken och kollade efter skor innan stallet. allt var typ nästan utplockat..

sen stack jag ut och mockade. åkte med birgitta hem. :)

Bodil har gjort och satt in min nya header!! Tack du är finaste<3 Besök hennes blogg: http://mydaymyphoto.blogg.se :D jag fjäskar inte ;)

tänkte bjuda på en bild med ;) mkt nöje ;D ( glöm inte kommentera )


dom är bäst<3:D

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie Gustavsson - 28 december 2010 12:00

god morgon :) gick upp för en timme sen ca, trött som fan. :/ får se vad jag hittar på idag, har verkligen lust att sova över med tjejerna<3;* men det får vänta till, '' nästa år '' xd ;D chattar med lanna nu :) jag ska ta hennes toblerone...

Av Nellie Gustavsson - 27 december 2010 22:45

bloggar lite snabbt nu :) ska snart borsta tänderna och läsa lite i think. ;p åkte t stalledt vid halv 11 med moa, red runt ängarna. vi såg 2 älgar på vägen!!!! de var skitläskigt! :s men pallar inte berätta nu ;D sen var jag bara hemma.. :) ...

Av Nellie Gustavsson - 26 december 2010 19:31


tänkte blogga lite innan vi hyr en film :) kan typ hyra från tv:n nu för vi har skaffat ngn telia grejjs . ;p vet inte vad det blir för ngt , jag vill se i taket lyser stjärnorna men det vill väl inte pappa & Alfred.. :( ska nog kolla på den me...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 15:05

tjena, ska t stallet med moa om en kvart :) vi rider nog lite tro jag.. ganska soft dag idag, hade lektioner på fm, sen gympa, på em körde vi ngn lek trååk, och kollade på film :D hinner inte blogga så mkt , ska dra snart, ska plocka ihop l...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 07:58

jag hatar vår data..internet slutade funka, så har varit inne osånt på mobben.. :( därför har jag inte bloggat. det blir mer bloggning nu i promise. :) är inne lite på fb och bloggplatsen, ska sticka t moa now so byebye<3;*   pussss nellie&l...

Ovido - Quiz & Flashcards