nessiie

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Nellie Gustavsson - 2 november 2010 14:59

Tjoho ska snart till anderstorp och sova över med otilia :D Ska bli jättekul .

Mamma kmr vid kvart över tre typ och hämtar mej.

Ikväll kmr saras häst, ninni! Kan inte se när hon kmr :( men längtar till imon när jag får se henne! Hon är en mörkbrun arab! Asssfin <3

red med moa med. vi red runt donalds, skrittade mest och travade lite. efter galloperade jag lite på ängarna och moa i paddocken. det gick väldigt bra faktiskt. Jag ljuger väl om jag säger att han ínte blev svettig! ;D Han var helt blöt typ.. fast han har ju så mkt päls, ska raka han på torsdag. blir nog skönt för honom. :) moa fixade färdigt indras box sen släppte vi ut dom och sa godnatt.

ni får också en bild på mej och min lilla gulleplutt :)


  


puss, nessiie ;*

Ovido - Quiz & Flashcards