nessiie

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Nellie Gustavsson - 15 november 2010 21:11

kom inte på ngn najjsigare rubrik ;D hahah xd

men, red med moa i eftrmiddag. gick bra, vi red lite i paddocken.

hade två hinder på långsidan.

Han gick hårt igår på lektionen så jag red inte så mkt. :)

Kom hem vid sjutiden, ducshade och käkade. sen satt jag lite här

vid min älskade data<3 :) har inget att blogga om eftersom jag bloggade efter skolan .  tänkte iaf lägga upp lite bilder som jag inte gjort på länge ;)

så here they come! ;)


 Minnen<3 Kul som as! :D     Hade askul med er girls<3  

  

Av Nellie Gustavsson - 15 november 2010 15:05

hej här kommer ett snabbt inlägg!

ska snart till stallet med lilla mosi <3 :) Vi ska nog rida i think.

skolan var väl ganska okej, gick snabbt. Maries film var roligast ;D

btw, har fixat en brevvän från USA till Lanna! :)<3

 

~ Älskar dej nu och föralltid<3

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards