nessiie

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Nellie Gustavsson - 9 november 2010 21:05

Tjoho! tkr faktiskt jag har blivit duktig på att blogga! :DJag har iaf bloggat en gång om dan minst sen jag skaffade bloggen tro jag. :) Det får ni nöja er med. Tkr ni är duktiga på att kommentera och läsa min blogg. Bravo, bravo! (Y)

 

TODAY IT COMES SNÖ!!!!!!!!! :D Jag är asglad!! Det var helt vitt idag på monnen! jag älskar snö! ngn som håller med eller inte? kommentera. .

gick iaf till moa vid åtta! tidig I was ;) så vi gick till carro och hade lite halvkul på väg dit ;) ( använder moas favvoord ! ) skolan gick segt som vanligt. men det gick väl. hade ju idrott med det var skitkul.

efter the school käkade man ju sen var det bara ut till stallet :D red lite på ängarna snöade som in i ! frös typ ihjäl. mockade osånt sen. mamma kom sen så åkte vi och kollade på alfreds bandy. dom var väl ganskla okej.. (hihi) vi ska ju möta dom sen. vi kommer spöa skiten ur dom! ;D ( nej men dom var faktiskt väldigt duktiga ) men nu måste jag nog sleepa lite om jag ska orka gå upp imorgon. Ingen bild idag tyvärr. orkar inte -.-'  Men vi hörs! ;*

 

~ Vill ni att jag ska länka till er blogg? Kommentera då ! :)<3


  

Ovido - Quiz & Flashcards