nessiie

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Nellie Gustavsson - 8 november 2010 18:38

har ingen riktig blogglust så ni får nöja er med detta ;)

skolan var väl okej, hade idrott med ola. körde kungen och bodgården elr vad det hette. kul var det iaf<3 var med moa,edi och jonathan. lunch, typ ris och ngn korvgryta.. det var väl gott. :)

på rasten var det väl liite kaos i 6D:s korridor. ;D Hahahahh! resten av dagen gick snabbt, hade bara lite rörelse sen boklån. :)

efter skolan cyklade jag och moa ut till stallet då. mockade hämtade hö och vatten osv, sen hämtade jag min polle<3 Älskar dej(L) sen bytte jag om inne hos malin o sara, sen körde pappa mej till tandisen  x( booring men good för snart försvinner min tandställning! (Y) vem kmr sakna den? ^^ nobody!

kom hem, tog lite käk och satte mej vid datan. sen har jag bara suttit här och softat. ;) dagen har iaf varit good (Y) Slänger in en bild till detta, gammal.. 


~ A new person in me.. <3


  






  

Ovido - Quiz & Flashcards