nessiie

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Häjj Häjj ;*

Av Nellie Gustavsson - 4 december 2010 13:35

här kommer ettlitet inlägg från mej. :

vaknade vid nio och läste lite julia. sen stack mamma

och kollade på alfreds fotboll. dom kom 6:a har jag fått veta. (Y) heh

då satte jag mej vid datan och har suttit här i timmar nu ;)

i love min data<33 haha.. ikv ska man ju kolla på film med mossi älsk ;*<3

ska bli sketakul, måste köpa godis för 10 kr till henne för

jag ramlade mest igår.. :/ hahah när vi tolkade. :) sen imon vet jag

inte vad jag ska hitta på faktiskt ..  får väl se lite, rider nog kanske ,, ;)

kanske ska ta med kameran och fota lite? ;) ha det<3'


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie Gustavsson - 28 december 2010 12:00

god morgon :) gick upp för en timme sen ca, trött som fan. :/ får se vad jag hittar på idag, har verkligen lust att sova över med tjejerna<3;* men det får vänta till, '' nästa år '' xd ;D chattar med lanna nu :) jag ska ta hennes toblerone...

Av Nellie Gustavsson - 27 december 2010 22:45

bloggar lite snabbt nu :) ska snart borsta tänderna och läsa lite i think. ;p åkte t stalledt vid halv 11 med moa, red runt ängarna. vi såg 2 älgar på vägen!!!! de var skitläskigt! :s men pallar inte berätta nu ;D sen var jag bara hemma.. :) ...

Av Nellie Gustavsson - 26 december 2010 19:31


tänkte blogga lite innan vi hyr en film :) kan typ hyra från tv:n nu för vi har skaffat ngn telia grejjs . ;p vet inte vad det blir för ngt , jag vill se i taket lyser stjärnorna men det vill väl inte pappa & Alfred.. :( ska nog kolla på den me...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 15:05

tjena, ska t stallet med moa om en kvart :) vi rider nog lite tro jag.. ganska soft dag idag, hade lektioner på fm, sen gympa, på em körde vi ngn lek trååk, och kollade på film :D hinner inte blogga så mkt , ska dra snart, ska plocka ihop l...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 07:58

jag hatar vår data..internet slutade funka, så har varit inne osånt på mobben.. :( därför har jag inte bloggat. det blir mer bloggning nu i promise. :) är inne lite på fb och bloggplatsen, ska sticka t moa now so byebye<3;*   pussss nellie&l...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards