nessiie

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nellie Gustavsson - 31 oktober 2010 22:03

Happy Halloween!! :D xD

sörry att jag inte bloggade igår.. men hann faktiskt inte för vi åkte till morfar och var där en stund. stallet direkt när jag kom hem, och sen var det bara att sticka till farmor. Käkade tacos och kollade på tv där. :)


var ju hos farmor på fm, gick ut lite med mollie oså. var i stallet sen. ingen ridning idag. Imon ska han ju till hovslagaren så rider nog lite innan det. :D

Sen var jag och moa sötis ute och skojade liite.. xD är ju trots allt halloween.. ;) var askul träffade alfred och isac, jennifer och några och typ axel emil och philip :D var så himla kul! moa höll på med sitt: mohahhahahahah.. ;)

spelade lite spel med henne sen. nu är jag astrött så byebye.


puss nessie ;*

 

Av Nellie Gustavsson - 29 oktober 2010 22:07

Tjolaho! :)

Har nyss varit på klassfest med bästa klassen :D Var fetastekakul! xD

Vi körde typ ryska posten, pennan i flaskan, dansstop, sanning eller konka och limbo. Sen dansade vi bara lite in the end.. Bilder kommer snart ;)


Var med moa innan. vi stack ner till samhället och köpte godis + fikade. Det var typ ngn gubbe som låg där.. :S Vi pratade med polisen sen ! :D (stolt) sen duschade vi och fixade oss innan. Hade min tunika och tights. <3 Stack upp vid halv 6. Edi och leard kom först. Kvällen har varit underbar :D<3 Kommentera!


Puss Nessiie ;*

 

Gooodiis! ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards