nessiie

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

YYYYYYAAAAAAAAYYYYYYY!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Av Nellie Gustavsson - 25 november 2010 17:05

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYES!!! :D

VI VANN FAIR PLAY CUUUP! :D

Jag är verkligen superglad! Vi kmr typ gå vidare o möta andra! :D

Så himla fetekul! :D Sen har vi bandy ikväll me! Då måste vi vinna!

Fast värnamo har tränat aslänge me.. :/ Men vi tar dom! :@ ( hoppas jag.. haha )

men iaf, kom till moa lite tidigare ås gick vi till skolan. spelade gitarr oså, sen gick resten av fm snabbt. stack ner till nordin sen då. Spelade mot 6A först.

Ta inte illa upp tjejer, men vi vann lätt ;)<3 hahahahha<3(L) sen körde vi mot 6C då, de var bättre än jag trodde.. :/ Men vi TOG DOM!! :D Hihihiiii i'm happyy :)

sen var jag carro jennifer och patricia kvar en stund och ''fightades'' lite med ado och anes ;)<3 hahaha, Skiitkul vare. =) stack hem, åt lite, sen satt jag här, snart kmr jennifer dååe , ska bli askul o spela match :) oops, gotta goe xd



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nellie Gustavsson - 28 december 2010 12:00

god morgon :) gick upp för en timme sen ca, trött som fan. :/ får se vad jag hittar på idag, har verkligen lust att sova över med tjejerna<3;* men det får vänta till, '' nästa år '' xd ;D chattar med lanna nu :) jag ska ta hennes toblerone...

Av Nellie Gustavsson - 27 december 2010 22:45

bloggar lite snabbt nu :) ska snart borsta tänderna och läsa lite i think. ;p åkte t stalledt vid halv 11 med moa, red runt ängarna. vi såg 2 älgar på vägen!!!! de var skitläskigt! :s men pallar inte berätta nu ;D sen var jag bara hemma.. :) ...

Av Nellie Gustavsson - 26 december 2010 19:31


tänkte blogga lite innan vi hyr en film :) kan typ hyra från tv:n nu för vi har skaffat ngn telia grejjs . ;p vet inte vad det blir för ngt , jag vill se i taket lyser stjärnorna men det vill väl inte pappa & Alfred.. :( ska nog kolla på den me...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 15:05

tjena, ska t stallet med moa om en kvart :) vi rider nog lite tro jag.. ganska soft dag idag, hade lektioner på fm, sen gympa, på em körde vi ngn lek trååk, och kollade på film :D hinner inte blogga så mkt , ska dra snart, ska plocka ihop l...

Av Nellie Gustavsson - 20 december 2010 07:58

jag hatar vår data..internet slutade funka, så har varit inne osånt på mobben.. :( därför har jag inte bloggat. det blir mer bloggning nu i promise. :) är inne lite på fb och bloggplatsen, ska sticka t moa now so byebye<3;*   pussss nellie&l...

Ovido - Quiz & Flashcards