nessiie

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Nellie Gustavsson - 3 december 2010 18:47

sorry att jag inte har bloggat men jag har inte haft ngn blogglust.. :/

Men nu kmr ett lite längre inlägg. :)

Gick till halv 2 idag, fete ! (Y) körde fotboll på rasten ägde ju asså! ;) hah

men, sen hade jag carro o jennifer fredagskul. gick väl ganska bra. hade sånt där att man skulle gissa vilken artist som sjöng låten. ;) Lag; ''Moa H'' vann.

stack ut till stallet direkt sen med Mossii<3;)

Vi tolkade efter BeaconBoy! ;) ( moas ord xd ) Det var kiiiitkuuul!! :D:D:D

Jag ramlade typ 3 ggr men jag ramlade

inte en enda gång i traven och galoppen! :D<3 vi tolkade inte med pulka, vi tolkade med längdskidor. :) De måste vi göra om! :D 

Idol ikväll, hoppas att det blir minnah och jay i finalen. olle är ju bra, men dom andra 2 e bättre. ;) Imon ska jag nog till stallet, olivia som ingen vet vem det är , ( xd ) ska nog med ut till stallet. ;) Så det blir väl kul hoppas jag ! (Y)

Sen på kvällen ska jag ha lite filmkväll med Mossi söt<3 :) Men ni får ha det<3


  

Mollie älsklingen<3;*

  

Never forget.. <3;*

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards